Varslingen af et prisloft på mellem 100 og 200 basisvarer i Salling Groups dagligvarekæder for at komme danskernes portemonnæer til undsætning får ingen stor fanfare i gang hos konkurrenterne.
- Som discounter ligger det i vores DNA at tilbyde produkter af høj kvalitet til den lavest mulige pris. Vi ser ikke noget behov for at fastfryse prise...
Konkurrenter uimponerede over Salling Groups tiltag: - Vi behøver ikke et prisloft

Salling Group har indført prisloft på 100 basisvarer i Netto-kæden, men det imponerer ikke de øvrige kæder, som allerede konkurrerer om at holde priserne nede, lyder modsvaret. Foto: Thomas Lekfeldt/Ritzau Scanpix
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement